خوب است به خوردن گیلاس با نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

خوب است به خوردن گیلاس با نفروپاتی دیابتی

خوب است به خوردن گیلاس گیلاس مبتلا به نفروپاتی DiabéticaLa یک میوه رایج در زندگی روزمره ما است، و برخی از مردم می گویند گیلاس می تواند کمک به محافظت از بافت کلیه کار. نفروپاتی دیابتی نوع بیماری مزمن کلیه با توجه به بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی diabetes.Pueden خوردن گیلاس است؟

برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی، گیلاس دارای سه اثر درمانی.

اول این است که کاهش کم خونی کلیوی. با پیشرفت بیماری کلیوی، بیماران باید مصرف خود را از پروتئین است که می تواند بیماران باعث نمی کنند fácilmente.Entonces آهن به اندازه کافی نظارت، کم خونی فقر آهن به راحتی رخ می دهد. گیلاس دارای مقدار آهن بسیار بالا، که ممکن است به کاهش کم خونی فقر آهن کمک کند.

دوم این است برای بهبود اشتها از بیماران. نفروپاتی دیابتی باعث ضایعات و مواد سمی که در سیستم گوارش خون و تجمع می یابد. سپس، بیماران اشتها مشکل داشته باشد.

یکی از آخرین است که برای محافظت بافت باقی مانده عملکرد کلیه است. گیلاس منبع خوبی از آنتی اکسیدان است که می تواند کمک به از بین بردن رادیکال های آزاد و حفاظت از عملکرد کلیه باقی مانده است.

برای بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، که می تواند گیلاس libremente.La دلیل اصلی قند بالا cereza.Desde نفروپاتی دیابتی به علت دیابت است: خوردن، قند خون است که همیشه بزرگترین نگرانی برای آنها. در این مورد، آنها باید به دنبال شکر کم و یا برنامه رژیم غذایی، حتی بدون قند است. به نظر از این، بیماران باید مصرف خود را از گیلاس با راهنمایی پزشک نظارت داشته باشند.

علاوه بر این گیلاس، مقدار زیادی از میوه های دیگر است که غنی قند نیز باید با توجه به مصرف azúcar.Si پرداخت می خواهید بدانید که چگونه گیلاس خوردن هر روز یا یک لیست از مواد غذایی برای خوردن، شما می توانید یک دکتر مشورت آنلاین در جزئیات علی بسیاری از کلیه متخصص کلیه بیماری بیمارستان Shijiazhuang شرکت همیشه در اینجا به شما کمک بزرگی به من بدهید.





:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 18 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: